26 Nisan 2014 Cumartesi

süper ötesi kaliteli script indir

Merhaba Webdunyası.net'de ki bazı ücretsiz scripleri size tanıtacagım bu gun.

Firma & Şirket  Script fiyatı:  149TL  (Açık Kaynak Kodlu)

Sadece Script fiyatı: 49TL     ( Tek Domain Lisanslı )

Kurulum+Hosting+Domain+Seo = 249TL

DEMO için :  webdunyasi.net

Admin Paneli için:    webdunyasi.net

Yönetim şifre için  Bizlere  Ulaşınız..

DESTEK HATTI: 0545 504 1300
Webtasarım Scripti


Profesyonel ilan Scripti Çıktı Artık Yayında..

Bu yazılım FULL AÇIK KAYNAK OLARAK Satın Alabilir  Geliştirebilirsiniz..

Yazılıml  Full  Yönetim Panelli  Seo uygulamalı  olup  her türlü   Projeye  cevirlebilir  Arka Plan resmi  Degiştirme Ürün Ekleme   Gold Üyelik Sure Alım Satım  & Bir Çok özellik Mevcuttur..

FULL Açık Kaynak Fiyatı: 149TL

Lisanslı Fiyatı: 49TL  (Tek Domain lisanslı Kodlar Kapalı)

DEMO: Seri ilan Scripti vd7 Webdunyasi.net

Yönetim Paneli: Admin

ilan sitesi scripti


Yönetim Paneli Şifreleri için lütfen Bizleri Arayın..

DESTEK HATTI: 0545 504 1300 Akın Genç..

Seri ilan Scripti


Profesyonel SesliChat Scripti wd8 Çıktı Yayında

Webdunyasi.net profesyonel  bir  yazılım ile  karşınızda  yazılım  FULL PHP  Dili ile  kodlanmış olup  sohbet severlere  hitap etmektedir sistem hem sesli hem görüntülü  sohbet sunmaktadır  Doyunsuz  ortamlar  sunan  ve bu sistem ile  ayda  10.000tl kazanan örnek verebilecegimiz  Bir  çok site  mevcuttur  örnek: Seslidunya.com Adresi geliri  10.000tl  üzeri bir  platformdur  isterseniz  sizlere  birebir  Beğendiginiz  seslichat sitesinin Şablon ve temasını Yazabiliriz.. Sizlerin istek  & Arzularınız  Dogrultusunda  Haraket Etmekteyiz..

Siz  Hayal Edin Biz  Hayallerinizi Gerçekleştirelim..

PROFESYONEL Seslichat Scripti V1  Çalışma  şekli Speakychat Odaları kiralanır   seslichat scriptine  Entegere  edilir Odada e panelde  Banlama  atma  süresiz  uzaklaştırma engelleme  gaglama  vs vs  bir  cok özellik mevcuttur  animasyon haraketli ikon amimasyon ve  flash  nick  eklenebilmekte  ses ve göruntu oranı cok kailteli ve kesinlikle ve kesinlikle  donma kasma  yapmaz..

DEMO : webdunyasi.net Vd8 profesyonel SesliChat Giris

K.adı: demo

Şirfe:demo

Not: demo kullanıcısı  Kısıtlamalı  yetki mevcuttur   Müsterilerimiz  Tam Yetki Girisi icin Bizlere  Lütfen

DESTEK HATTI: 0545 504 1300 Nolu numaradan Tam Yetki Talebinde  Bulunun..

Hepsi ve daha fazlası için webdunyası.net'e bekliyoruz...




http://www.yelhosting.net/images/logo.png

1 yorum:

  1. Herkese merhaba, ben şu anda Oklahoma ABD'de Patricia Sherman. Banka taslağımı temizlemek ve yeni bir iş kurmak için 185.000,00 ABD Doları borçlanma deneyimimi sizinle paylaşmak istiyorum. Her şey evimi kaybettiğimde başladı ve banka politikası nedeniyle eşyalarımı aldım ve bazı faturaları ve bazı kişisel ihtiyaçları karşıladım. Bu yüzden çok çaresiz kaldım ve her şekilde fon aramaya başladım. Neyse ki, bir arkadaşım, Linda bana bir kredi şirketi firmasından bahsetti, sahtekarlıktan ilgimi çekti, ancak durumumdan ilgilendim ve arkadaşımdan bu şirket hakkında tavsiye almaktan başka seçeneğim yoktu. onlarla iletişime geçmek, çevrimiçi kredi verenlerle ilgili geçmiş tecrübelerimden gerçekten şüphelendi, o kadar az şey biliyor muydunuz? Elegantloanfirm@hotmail.com Bu şirket bana ve meslektaşım için çok yardımcı oldu ve bugün, iyi organize edilmiş iş ve sorumlulukların gurur sahibi olan bu kredi şirketi sayesinde bana geri gülümsediler. Bu nedenle, gerçekten kendi işinizi büyütmeniz veya başlatmanız gerekiyorsa veya gerçekten herhangi bir finansal sıkıntıda borç almanız gerekiyorsa, bugün işinizde bir finansal gelişme fırsatı bulmanızı öneririz. {E-posta:} Elegantloanfirm@hotmail.com ... kredi için çevrimiçi dolandırıcılık kurbanı değil. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil