26 Nisan 2014 Cumartesi

süper ötesi host aç

yelhosting.net olarak sizlere en iyi şekilde hizmet vermeyi bir amaç edindik. Ys belgemiz  : 3432  Sinan Erdal adınadır. Reseller hosting, Windows hosting ve Linux hosting olmak üzere yelhosting.net hizmetlerinde 7/24 destek, korunma ve para iade garantisi ile sizlerin yanındayız.Canlı destek için;  Destek hattı 0545 504 1300 no lu telefonu 7/24 arayabilirsiniz.
Sunucularımızda  Firewall
Sunucularımız  Full Firevall  olup kesinlikle  saldırılara karşı full koruma  Garantisi
Güvenli Giriş  Koruma
linux  sunucularımızda  full giriş güvenligi olup  sizleri rahata kavuşturacak çözümler sunuyoruz  bizimle  güvendesiniz. Yelhostin'in sizlere verdigi özellikler;
sorun donma  yok bedava yedekleme bedava SSL Sertifikalı NS. sizin adınıza server aylık data Transfer7/24 Destek ekibiDosya kurtarma virus temizleme gibi hizmetleride satın almış oluyorsunuz.Bazı paketlerimiz ve özellikleri

Web Hosting Paketi Özellikleri;
10 GB Sınırsız Disc Alanı
100 GB Data Transfer
LiteSpeed Web Server
Sorunsuz cPanel Yönetim Paneli
CPanel39.99TL/Aylık
Linux Hosting Paketi Özellikleri;
10 GB Sınırsız Disc Alanı
100 GB Data Transfer
LiteSpeed Web Server
Sorunsuz cPanel Yönetim Paneli
CPanel39.99TL/AylıkSORU
VPS Hostin Paketi ve Özellikleri;
10 GB Sınırsız Disc Alanı
100 GB Data Transfer
LiteSpeed Web Server
Sorunsuz cPanel Yönetim Paneli
CPanel39.99TL

Sizden gelen Bazı Mesajlar;

Arkadaş tavsiye etti geldim 2 yıldır  1 defa  sorun yaşamadım  memnunum herkese tavsiye ederim  kalite  diyorum başka birşey demiyorum saygılarımla  Dostlar  Rıza Alakuş...

Herzaman sorun yaşadıgım sitem vardı Yelhosting.net Sayesinde  Bu sorunum Kalktı saldırıda  Bulunanları anında  Bloke ediyorlar  sizin için sorun kalmıyor   Günlük dosya Yedegi alıyorlar  Tesekürler.. Mehmet Yeşil

Yelhosting.net olarak bizlere verdigi değer için bütün üyelerimize teşekkürü borç biliyoruz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder